Star Wars Battlefront

Star Wars: Battlefront 2 יכלול מצב משחק של שחקן יחיד

Star Wars: Battlefront 2, הכותר החדש של EA של Star Wars, יכלול מצב משחק של שחקן יחיד.

Star Wars: Battlefront 2, הכותר השני בסדרת Star Wars: Battlefront, בהחלט יכלול מצב משחק של שחקן יחיד. חלק מהתלונות עבור המשחק הראשון בסדרה, Star Wars: Battlefront, היו על מחסור של מצב משחק לשחקן יחיד במשחק. בעבר, EA רמזו שלמשחק ההמשך יהיה מצב משחק עבור שחקן יחיד, אך כעת הכל אושר על ידי EA.

במהלך פודקאסט, Justin McCully, עובד ב-EA, דיבר על איך הכותר הראשון התמקד יותר במצב מרובה המשתתפים של המשחק. עבור משחק ההמשך, DICE ומפתחת שותפה (Motive Studios) יתנו מענה עבור תקוותיהם של השחקנים לגבי מצב משחק עבור שחקן יחיד.

"ההתמקדות במשחק הראשון הייתה בחוויה של מצב מרובה המשתתפים של המשחק, משהו ש-DICE מעולה בו. זו הייתה האסטרטגיה עבור הכותר הזה. ועכשיו, כשאנחנו מגדילים את היקום, אנו מבינים אלו דמויות יבואו לידי ביטוי, אילו סיפורים אנו יכולים לספר, אילו סיפורים אולי סופרו בסרטים לעומת משחק והגדלנו את האינטראקציה עם הקבוצה [Lucasfilm Story Group] כדי להביא את המשחקים האלו לשוק".

Star Wars Battlefront

"שמענו את המעריצים היטב שמצב מרובה המשתתפים היה מעולה אך לא היה מספיק ושהם רוצים את החבילה המלאה. אז הקבוצה הייתה עסוקה להעביר את אלמנט השחקן היחיד". McCully דיבר גם על זמן השחרור של הכותר, שכרגע הוא מתוכנן לבוא בתקופת החגים של 2017. זה מגבה גם את מה שמנהל הכספים הראשי, Blake Jorgensen, אמר מוקדם יותר השנה.

Jorgensen הודה כי ייתכן שהיה מחסור בעומק במשחק הראשון עבור השחקנים הרציניים ושהמשחק תוכנן במכוון שיהיה נגיש. מאוחר יותר EA אמרה כי המשחק לא כלל מצב משחק עבור שחקן יחיד כדי שהם יוכלו להשיק אותו בדיוק בזמן לקראת הסרט המסיבי המצליח של Star Wars, הלוא הוא The Force Awakens. המשחק הראשון מכר 14 מיליון עותקים, מה שהפך אותו למשחק ה-Star Wars המצליח ביותר בהיסטוריה.

כרגע, כל מה שידוע לנו על Star Wars: Battlefront 2 הוא שזה יכלול תכנים מהסרטים החדשים. המשחק גם מתואר כ"גדול הרבה יותר" מהמשחק הראשון.

Star Wars 1313 – אין תכנונים להשיבו מהמתים.

במהלך הפודקאסט, McCully  גם אישר כי ל-EA אין תוכניות "להחזיר לחיים" את משחק Star Wars 1313. אולי המשחק לא ישוב, הוא רמז כי ייתכן שחלק מן הרעיונות שם יהיו בסיס לחוויות של Star Wars בעתיד. הוא גם דיבר בכלליות על גישת EA לעשיית משחקי Star Wars, ואמר כי שמה שהופך חלק מהמשחקים למשחקים טובים הוא עתיד לא רציף, קווי.
"אתה צריך נציגות שחקנים. גיימינג הוא לא משהו קווי. אתה צריך לתת לשחקנים בחירה ולתת להם לספר את הסיפורים שלהם. זה שונה מסיפור קווי שמוצג בסרט או בטלוויזיה. דמות שאתה עוזר להגדיר אותה".

EA שמעה את הפידבק ששחקנים יותר מעוניינים בסיפורים חדשים מאשר לספר מחדש את הסיפורים החדשים המבוססים. "אתה לא בהכרח רוצה לספר מחדש את הסיפור של הדמות הזו ולעשות משחק מבוסס על סרט שעוקב אחר צעדיו של לוק סקייווקר. אני מכיר את הסיפור של לוק סקייווקר; אני רוצה סיפור חדש על דמות נוספת או דמות שאני שולט עליה".

Star Wars Battlefront 2

לסיום, McCully נשאל אם EA מעוניינת להגדיל את מגוון משחקי Star Wars לז'אנרים אחרים. הוא ענה כי ל-EA יש תוכניות לעשות זאת, אם כי הפירוט יישמר לשלב מאוחר יותר. "אני חושב שאנחנו יכולים לעשות עוד. יש יותר ממה שאתם הולכים לראות מ-EA במשך השנים כדי להגשים את הפנטזיה השלמה של Star Wars שהיא לא רק חוויה מפוצצת או חוויית  X-Wing. זה יותר מהסכום של חלקיו".

מה דעתכם? האם אתם חושבים ש-Star Wars: Battlefront 2 יתעלה על קודמו או שמא יאכזב? מה דעתכם לגבי עמדתם של EA למשחקי Star Wars? ספרו לנו בתגובות.

אודות דוד בוסקילה

אני דוד בוסקילה, בן 16, מתכנת, משחק מאז 2007, בעל הקונסולות PS3 & PS4 (ו-PS2 לשעבר), חולה על סדרת Assassin's Creed ואוהב לשחק Rainbow Six: Siege עם הסקוואד התותח שלי.

השאר\י תגובה