Unreal

Unreal 5 מנוע העתיד כבר כאן?

Unreal 5 נחשף ואיתו העתיד של המשחקים לשלל הקונסולות הסרטים ואפילו ההי-טק

המנוע Unreal מפורסם בעיקר בזכות המשחק Fortnite שכולנו מכירים אבל מעבר לכך, הוא מנוע משחק עוצמתי שנעשה בו שימוש גם בתעשייה, בסדרות כמו The Mandalorian או בסרט Rogue One: A Star Wars Story.
לאחרונה הפיצ'רים לגרסא החדשה של המנוע הוכרזו בשידור חי והם מבטיחים מנוע עוצמתי ומהיר יותר בצורה משמעותית ביחד עם חידושים שיחסכו למפתחים זמן רב. לפני שאפרט על הפיצ'רים הצפויים בגרסה החדשה, אנסה להסביר למה דווקא Unreal 5 מספק חווית משחק איכותית. בתור התחלה המנוע יתמוך ברזולוציות "לא אמיתיות" של 8K, 4K ואפילו-12K (כן כן) בנוסף ל-Ray tracing ביחד עם צלליות ואווירה מציאותית. כל התכונות הללו ישפרו את חווית המשחק של השחקנים במיוחד בקונסולות החדשות ויגרמו להם להיסחף בקלות אל הסיפור. הטכנולוגיה של Unreal 5 קריטית עבור קונסולות הדור הבא כמו Playstaion 5 ו-Xbox Series X כמו גם בתעשיית הסרטים, האנימציה, האדריכלות, האופנה ועוד…

Unreal

מפתחים בתהליכי פיתוח המשחק יכולים לחוות מצבים בהם המנוע לא עומד בעומס, מה שמתמבטא בהאטות במקרה הטוב ובקריסות במקרה הגרוע. כדי להמנע מכך פותחה במנוע מערכת חדשה הנקראת Nanite והיא תאפשר למפתחים להכניס יותר פרטים למשחק מבלי לפגוע בקצב ההרצה שלו. באופן כללי Nanite יקצר את זמן הפיתוח ויאפשר להציג טקסטורות של עד 8K בצורה חלקה וטבעית. בנוסף לכך, Lumen היא מערכת תאורה דינמית חדשנית שתגרום למשחקים להראות מציאותיים יותר בצורות שונות, כמו למשל אם תאירו על חפץ מסוים או תזיזו מנורה בחדר, תוכלו לראות את התגובה לשינוי על שאר החדר באופן מידי ובדיוק עד לפרטים הקטנים. אלו יהיו שני הפיצ'רים המרכזיים של המנוע החדש אבל הוא גם יתאפיין במערכות לצלליות, פיזיקה וסאונד איכותיים וטובים יותר ביחד עם שיתוף פעולה עם חברות כמו Helix Core ו-Quixel.
לאחר התצוגה המרשימה הזו מנכ”ל Epic Games והיוצר המקורי של Unreal Engine, טים סוויני, דיבר על ה-PlayStation 5 ועל החומרה החדשנית שלו שתאפשר הרצת משחקים בצורה מהירה ואיכותית ועל התאמת המנוע והחומרה לכדי חוויה איכותית לשחקנים.

במהדורה המוקדמת של UE5 שזמינה כבר עכשיו בחינם, תוכלו לראות כיצד Epic Games פתרו בעיות שונות תוך כדי שימוש בטקסטורות של 4K ו-8K, ואם כל החידושים הללו נראו לכם פורצי דרך עכשיו זה הזמן להצטרף לקהילת מפתחי המשחקים בכללי וב-Unreal בפרט. אתם מוזמנים לצפות בסרטון המסביר על שלל הפיצ'רים והחידושים הצפויים במנוע החדש:

אודות סולומון איתי

איתי סולומון, גיימר, אוהב מחשבים סרטי קולנוע וסדרות. מעריץ של mortal kombat ותמיד שמח לדון בכל נושא מעניין!

תגובה אחת

  1. אני יכול להשתמש בתמונה עם ההרי שלג והלוגו?

השאר\י תגובה