מערכת הקרבות של Vampyr נחשפת!

היום פרסם Philippe Moreau, במאי המשחק החדש Vampyr את מערכת הקרבות של המשחק. אם עדיין לא שמעתם עליו, Moreau הציג את משחק התפקידים כך:

"Vampyr הוא משחק אקשן-תפקידים חדש שמתרחש ברחובות שטופות השפעת של לונדון בשנת 1918. כל מיני סכנות צצות בלונדון במהלך תקיפתה של השפעת הספרדית הקטלנית. מצייד ערפדים ועד ליצורים מוטנטיים, Jonathan Reid יתמודד מול אויביו ומול חבריו במשימתו לגלות את האמת מאחורי הסבל החדש שלו, ומקור המגיפה הקטלנית."

Jonathan Reid, אותו תשחקו במשחק, יהיה חמוש במגוון נשקים קרים וחמים לקרבות קרובים ורחוקים, וצטרך לתקוף ולהתחמק מאויביו כדי למלא את מד הדם שלו, שיתן לכם את האפשרות לשחרר את הכוחות הערפדיים שלכם, במחיר. "מלשפד אויבים ועד ללשאוב את הדם שלהם ממרחק, כשמד הדם של Jonathan מתמלא בזמן הקרב, הסבל הערפדי שלו מתחיל להשתלט על צידו האנושי, ומשחרר כישופים הרסניים ויכולות הרסניות נגד אלו שינסו לעצור אותו."

Moreau גם אישר שבמשחק יהיה עץ יכולות לא לינארי, שיתן לכם את האפשרות לפתוח אילו יכולות שתרצו מבלי להיות תקועים במסלול אחד קבוע. אפשרות זו תאפשר לכם גם לוותר על כוחות מסוימים של Jonathan ולשדרג את הכוחות שכבר נתתם לו, כך שתוכלו לארגן לכם סגנון מסויים של קרב שיהיה רק שלכם. כל כשרון שתלמדו יוכל להתפתח בשתי דרכים. "לדוגמה, Spring, כשרון שמאפשר לכם להגיע במידית לאויב מרוחק, יוכל להתפתח כדי לתת נזק סביבתי או לתת לכם חסינות זמנית. הבחירה שלכם!" כך הוא כתב בהכרזה.

Vampyr מגיע בשנה הבאה ל-PlayStation 4, Xbox One ולמחשב האישי, ולפי מה שראינו בהכרזה הזו, יש הרבה למה לחכות.

אודות לידור כלפון

בן 20, עורך גיימינג ראשי באתר. משתדל לשחק בהכל מהכל ובעיקר בכל מה שקשור למחשב האישי ול-Nintendo. לא יכול בלי טיפת YouTube על הבוקר וחי בעולם הגיימינג והחומרה כמעט כל חיי.

השאר\י תגובה