למה הפרוייקט השאפתני של Doom 4 בוטל

מפתחים מ-id Software דיברו שוב למה האולפנים החליטו לבטל את הפרוייקט של Doom 4. המפיק דני או'ודוויר התייחס לנושא בסדרה תיעודית לאחרונה, וכמו כן גם אחד המעצבים של המשחק, קווין קלאוד, שהיה מעורב לפרטי פרטים בעיצוב ופיתוח המשחק.

"המשחק לא הרגיש כמו משחק Doom מבחינת הסיפור שלו והגודל שלו. ניסינו ללכת לכיוון חדש מסוים וזה לא היה מוצלח כמו שחשבנו שזה יהיה, זה לא סיפק לנו חווית Doom חזקה ואיכותית כמו שהשחקנים מצפים מאיתנו לספק," סיפר קלאוד בראיון:

מפיק נוסף בשם מרטי סטאטון אפילו קרא לפרוייקט בכינוי Call Of Doom, כאשר הוא כמובן עושה קישור לסדרת Call Of Duty: "הרגשנו כאילו אנחנו מייצרים סוג חדש של משחק, יותר סרטונים עם סיפור רחב יותר והרבה יותר דמויות מסביב שבאו והלכו לאורך המשחק ועוד שינוי מהותי – המשחק היה אמור להתרחש על כדור הארץ, כל אלה יצרו תחושה כאילו השחקנים לא יתחברו לזה בתור משחק Doom אמיתי, כזה שקשור לסדרה".

אנחנו דווקא חושבים שזה היה יכול להיות טוויסט מעניין ורענון רציני לסדרה, כזה ששווה אולי את הסיכון. מה דעתכם?

אודות גדי ברקוביץ׳

30+ שנות גיימינג וזה רק נהיה יותר חמור... גיימר מושבע , ספורטאי מפוספס, מנהל בכיר בעולם הייטק ואפילו אבא לשלושה.

השאר\י תגובה