הסקר השבועי #21- קרב אנימה!

“הסקר השבועי” חוזר! בואו, השפיעו, ותבחרו מי יהיה המנצח השבועי של PCGalaxy!

"הסקר השבועי" חוזר (שוב…) אחרי הפסקה קלה, בשל בעיות אישיות שלי. "אבל מה זה הסקר השבועי? איך מצביעים?" כל הכבוד ששאלתם, אז הנה הסבר קצר- בכל שבוע נפתח סקר חדש עם שני משחקים או נושאים דומים, ההצבעות בסקר אנונימיות לגמרי, ויפורסמו בשבוע שאחרי, עם סקר חדש לגמרי. ההצבעה נעשית בסוף הפוסט או בדף הראשי של האתר!

והשבוע, משחקי סדרות האנימה הטובים ביותר בקרב אחד על אחד- Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution נגד Dragon Ball Xenoverse!

הסקר השבועי 21

אך לפני הכל, הנה תוצאות הסקר הקודם- קרב החלונות!

*תוצאות נכנסות כאן!!!!*

אז האם אתם מוכנים להנות מקצת יפנית?

Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution

Naruto-Shippuden-Ultimate-Ninja-Storm-Revolution-PC-Cover

Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Revolution הוא משחק מסדרת משחקי Naruto Shippuden: Ultimate Ninja, המבוססים על סדרת האנימה היפנית בשם Naruto Shippuden שממשיכה לרוץ על מסכי הטלוויזיה היפנים עוד מתחילת 2007. משחק זה הוא משחק לחימה מיוחד הכולל בתוכו דמויות רבות מהסדרה הנלחמים אחד בשני דרך מערכת לחימה מחודשת ממשחקי הסדרה הקודמים, עם בניית קבוצות חדשה המבוססת על כישורי הלוחמים. המשחק פותח על ידי CyberConnect2 ופורסם על ידי BANDAI NAMCO בספטמבר של 2014.

Dragon Ball Xenoverse

xenoverse-ps3-theme-1425913415-2343581

Dragon Ball Xenoverse גם הוא משחק לחימה, אשר מבוסס על סדרת האנימה Dragon Ball, אשר רצה על מסכי הטלוויזיה עוד מ1986, ואף קיבלה עונה חדשה שהחלה בחודש שעבר בשם Dragon Ball Super. בניגוד למשחקי המכות האחרים מהסדרה, Xenoverse מראה צד שונה מסיפור הסדרה, שלרוב נראה חוזר ושב בגרסות דומות למה שנראה על המסך הקטן, אך הפעם הסיפור לוקח תפנית שונה. עוד על הסיפור ועל השינויים שבו תוכלו לקרוא בסיקור שלנו כאן באתר!

אז מי אתם חושבים שצריך לנצח? איזה משחק הוא הטוב ביותר מבין השניים? ספרו לנו בתגובות, הצביעו והשפיעו בסקר השבועי!

רוצים אתם לקבוע מה יהיה הסקר הבא? שלחו הצעות אל דף צור הקשר שלנו ואולי תראו את הסקר שהצעתם כאן באתר!

אודות לידור כלפון

בן 20, עורך גיימינג ראשי באתר. משתדל לשחק בהכל מהכל ובעיקר בכל מה שקשור למחשב האישי ול-Nintendo. לא יכול בלי טיפת YouTube על הבוקר וחי בעולם הגיימינג והחומרה כמעט כל חיי.

השאר\י תגובה