סיקור המשחק: Crysis 2

Crysis 2

 

 

"Crysis 2" הינו אחד מהמשחקים המוכרים והטובים ביותר בעולם בז'אנר הפעולה. המשחק מספר על חליפה מיוחדת, הנותנת כוחות מיוחדים ובלתי מוגבלים עליהם נלמד בהמשך. החליפה, ששמה "Nanosuit", עובדת על כדוריות שנכנסות לתוך הגוף של אותו אדם הלובש אותה, סורקת את ה-DNA שלו, ולפי סריקה זו החליפה מחזקת אותו. החליפה נטענת לבד ומחזקת את עצמה.

Crysis 2 הוא המשכו של Crysis. המשחק משתמש במנוע הגרפי Cry Engine 3 והוא הראשון שעושה שימוש במנוע זה. ב-Crytek אומרים כי קרייסיס 2 צורך פחות משאבי מערכת מהמשחק הראשון ואכן כך, הפעם אין צורך לקנות מחשב-על כדי להריץ את המשחק.

המשחק הופץ ויצא לאור בארצות הברית ב-22 למרץ 2011, ו3 ימים לאחר מכן הופץ המשחק באירופה בשיווקה של Electronic Arts, ל-PC, לפלייסטיישן 3 ו ל-Xbox 360.

עלילת קרייסיס 2 מתרחשת בעיר ניו-יורק בשנת 2023, שלוש שנים אחרי אירועי המשחק הראשון, לאחר שהעיר פונתה בשל התפשטות וירוס לא מוכר ובעקבות פלישת החייזרים לעיר. השחקנים מגלמים את "אלקטרז", ממשיך דרכו של "פרופט" מפקד הפלוגה מהמשחק הראשון. במשחק מוצגת חליפה חדשה בשם "Nanosuit 2", שדרוג של חליפת ה-Nanosuit מהמשחק הראשון. EA גם הודיעו שקרייסיס 2 הוא פרק שני מתוך טרילוגיה.

  [sam id="1" codes="true"]

 

שם: "Crysis 2"- "קרייסיס 2"
ז'אנר:
 פעולה/יריות.
שנת יציאה:
 2011.

 

Zap – השוואת מחירים:

 

PcGames – מחיר: 94 ₪

ipc- מחיר: 119 ₪  

underdog– מחיר: 119 ₪ 

ofekpc– מחיר: 199 ₪ 

VGS– מחיר: 219 ₪ 

Genesis– מחיר: 249 ₪ 

 

טריילר המשחק:

 

 

עד כאן הסיקור שלי, תהנו 🙂

 

אודות natanz1