סיקור סדרות הגיבורים של ה-CW בעונת 2016-2017

סדרות הגיבורים של ה-CW הגיעו לסופן עם הפרק האחרון של "החץ" ואנחנו החלטנו לסקר מי מבין הסדרות הצליחה ומי כשלה

העונה האחרונה של ה-CW נתנה לנו ארבע סדרות גיבורי על ועם הסדרה החמישית בדרך לערוץ, החלטנו לתת לכם את דעתנו על איזו סדרה הצליחה ואיזו סדרה כשלה בעונת הטלוויזיה של 2016-2017. זהירות ספוילרים!

The Flash – הפלאש

עבור רבים, הפלאש הייתה הסדרה הכי מאכזבת השנה מבין סדרות ה-CW. למרות שכרגיל האקשן לרוב היה מאוד מגניב ובלתי נשכח ( האהוב עלינו היה הקרב בין בארי למנהיג שבט הקופים), התסריט היה בין הגרועים שראינו בכל העונות של הסדרות בערוץ- לאורך כל העונה קיבלנו רגעים שגרמו לנו לגרד את הראש מבלבול ופשוט לדפוק את הראש בקיר מתסכול. מספר רגעים שעולים לנו לראש הם הגילוי שקייטלין החביאה חלק מאבן הפילוסוף למרות שהם גילו שסאביטר חוזר איכשהו ויהרוג את אייריס, החשיפה שפתאום להרוג את אייריס לא יעזור לסאביטר וסוף העונה שנראה כאילו נזרק יחדיו ברגע האחרון רק כדי לסיים את הסדרה על טון דרמטי ומותח.

בשתי העונות הקודמות, הפלאש הייתה הסדרה האהובה עלינו, קיבלנו קרבות מטורפים, נבלים מעניינים וראינו את הדמויות שלנו בסנטרל סיטי, כעת היא נראת כאילו היא לא קיימת. אנחנו יכולים בלב שלם להגיד שהפלאש הייתה הסדרה הגרועה ביותר ב-CW.

בואו נקווה שבעונה הבאה, שככל הנראה לא תכלול ספידסטר בתור נבל, הכותבים יתאמצו וייתנו לנו משהו לצפות לו בכל יום שלישי.

סופרגירל – Supergirl

אחרי עונה ראשונה משעממת ודלת תקציב, קארה דנוורס הראתה לנו למה מגיע לה להיות ביקום הקומיקס של ה-CW. למרות שמספר לא קטן של צופים מצאו את הסדרה סופר פמיניסטית, עדיין קיבלנו הרבה דרמה, הרבה כיף והרבה אקשן מהגיבורה הכי חזקה של ה-CW.

העלילה הייתה מאוד מעניינת, עם הרבה תתי עלילות שהשאירו אותנו במתח. למרות עלילה איטית ודי משעממת בתחילת העונה, סופרגירל כבשה אותנו עד סוף העונה ונתנה לנו חלק מהרגעים הכי מרגשים בעולם הקומיקס הטלוויזיוני של שנה זו. שלא לדבר על כמות הדברים שחיכינו לראות מאז תחילת הסדרה כמו איש מאדים לבן, את סופרמן וסופרגירל יחדיו וגנרל זוד. סופרגירל שימח גם חובבי הקומיקס שביננו וגם אלו שביננו פשוט אוהבים בידור טוב במסך הקטן.

החץ – The Arrow

החץ בעונה זו היה די חצי חצי. אחרי עונה קודמת ששמה את אוליבר מול כוח על טבעי וקיבלנו רגע משמעותי בו לורל מתה, הסדרה פשוט עמדה בסטנדרטים גבוהים שלא יכלה לעמוד בהם. החצי הראשון של העונה היה די משעמם עם אוליבר מאמן צוות חדש ונאבק בגנגסטר חדש, משהו שכבר ראינו, אבל החצי השני של העונה לעומת זאת שם אותו מול העבר ומול האויב הכי חכם וקטלני שהוא אי פעם נלחם נגדו, שגורם לאוליבר כל הזמן לפקפק במהלכיו.

כמובן שהתעייפנו מלראות את אוליבר מרגיש רע עם עצמו שוב (למרות שאחרי מות חברה של פליסיטי קיבלנו דיאלוג על הקטע שהוא מאשים את עצמו) שכבר ראינו בארבע עונות קודמות והפלאשבקים עדיין משעממים, אפילו שהיה כיף לראות את חברו הרוסי המגניב של אוליבר. למרות כל זאת, העונה הייתה די עקבית ומעניינת עם לא מעט מתח וחספוס שלא ראינו בסדרה מאז העונה השנייה שלה, והפרק האחרון היה הפרק הכי טוב שהסדרה נתנה במשך כל חמשת עונות ריצתה (כן, יותר מפרקי הקרוסאוובר עם בארי).

אגדות המחר – Legends of Tomorrow

אגדות המחר עשתה היפוך 180 מעלות. אחרי שהעונה הראשונה הרגישה פשוט מגוכחת, מבלבלת עם החוקים הגמישים שלה למסע בזמן ומשחק פשוט גרוע, העונה השנייה הרגישה יותר משוחררת כיפית ועם צוות שבאמת מרגיש כמו צוות. בשונה מעונה קודמת שקיבלנו דיאלוג נוראי וחוסר כימיה טוטאלית בין צוות ה-Waverider, הפעם השחקנים גורמים לדמויות להרגיש יותר כמו משפחה, כמו צוות של גיבורים שיודעים לעבוד יחדיו ולבד.

כל אחד מהאגדות מרגיש כעת יותר כמו דמות בפני עצמה וגם חלק מהצוות. העונה הראשונה גם תקעה לנו הרבה מריפ האטנר המתנסה ולשמחתינו, בעונה זו ראינו אותו רק בחצי השני של העונה ובמקומו קיבלנו את הקפטנית רודפת הנשים שרה לנס. כמובן שהסדרה המשיכה לתת לנו לא מעט קטעים מגוחכים כמו עונה קודמת אבל בעונה זו הם סוג של מוסיפים לקסם של הסדרה, אנחנו לא יודעים אם זה בגלל שהתרגלנו מהעונה הראשונה או בגלל שנראה לנו שהשחקנים פשוט נהנים יותר עכשיו, אנחנו רק יודעים שנהנו לראות אותם עושים בלאגן בהיסטוריה הפעם.

הנבלים היו גם נהדרים, נכון שאלו נבלים ממוחזרים מהסדרות האחרות של ה-CW אבל כך גם גיבורינו וההתנהגות המגלומנית שלהם פשוט מוסיפה לכיף של הסדרה. בנוסף, העונה הזו הסתיימה עם פרק סופי די מגניב שמבטיח לתת לנו עונה יותר מטורפת וכיפית בשנה הבאה.

הקרוסאוורים

הקרוסאוור הענק כבר סיקרנו בכתבה קודמת אז אתם מוזמנים להכנס אליה אם אתם רוצים לדעת מה חשבנו עליה.

אבל מאז, היה קרוסאוובר נוסף ומאוד מצופה של הפלאש וסופרגירל. כמובן שאנחנו מדברים על הקרוסאוור המוזיקלי ולצערינו הרב, המאוד מאכזב, גם מבחינה מוזיקלית וגם מבחינת התסריט. בזמן שסדרה כמו באפי נתנה לנו שירים קליטים ומופע בלתי נשכח ששימש לקדם את העלילה, הקרוסאוור של שתי הסדרות הרגיש מאוד חלש.

זה לא שלא היו מספר רגעים חמודים לאורך הפרק שבהחלט הרימו את הפלאש מתקופת הדכאון שראינו כל העונה, למשל השיר המקסים של קארה ובארי, הצעת הנישואין החוזרת של בארי ומלקולם מרלין שר ומזמר על הבמה. אבל הרבה מהשירים הרגישו מנותקים עלילתית, בשונה מרוב הפרקים המוזיקלים ושאר מחזמרים שמשמשים להביע את רגשות הדמויות. ההופעות היו די מושקעות והרבה מהשחקנים שלקחו בזמנו חלק בברודוואי היו ממש טובים. אבל אחרי כל כך הרבה דיבורים על הפרק המצופה, חשבנו שנקבל הרבה יותר כיף ומוזיקה, בעיקר מבארי וקארה, ובמקום זה הרגשנו שהם יושבים במושב האחורי.

סיכום

ה-CW נתנו לנו הרבה רגעים בלתי נשכחים השנה והרבה בידור. העונה של 2016-2017 הייתה די טובה, עם פרקים מעניינים ופרקים משעממים. "סופרגירל" ו"אגדות המחר" באמת הפתיעו אותנו ו"הפלאש" הפתיע אותנו באיכות הירודה שלו. כל הסדרות סיימו את העונה על קטע מותח מהרגיל ואנחנו לא יכולים לחכות לראות מה מצפה לנו כשהן יחזרו באוקטובר הקרוב.

ציון סופי עבור העונה

הפלאש - 4.5
סופרגירל - 9
אגדות המחר - 8
החץ - 7.5
הקרוסאווברים - 7

7.2

מעולה

ה-CW נתנו לנו השנה הרבה פרקים מלאים בכיף ואקשן. בזמן שהפלאש כשל, סופרגירל ואגדות המחר עלו לגדולה, וכל הסדרות השאירו אותנו במתח וצפייה לעונה הבאה.

User Rating: Be the first one !

אודות קובי רוזנטל

שמי קובי רוזנטל, בן 28 מתל אביב, גיימר חובב קומיקס וסרטים כבר 20 שנה, עקבו אחריי בערוץ שלי KobiCool ביוטיוב, רק חפשו את משקפי השמש

תגובה אחת

  1. מסכים עם חלק.
    החץ והאגדות נתנו עונות דיי טובות (עם סיומות מצויינות), הפלאש דיי מאכזבת וסופרגירל פשוט היתה נוראית לכל אורך הדרך (כמו שציינת מנת ייתר של פמיניזם בלתי מרוסן).

השאר\י תגובה