iPhone 2020 – שמועות חדשות צצות

הדור הנוכחי של ה-iPhone נחת לא מזמן בשוק אך זוהי לא סיבה שלא לדבר כבר על הדגם הבא.. שמועות חדשות חושפות שלל רכיבים שיכולים להגיע למכשירים החדשים של חברת Apple

כמו בכל שנה לאחר יציאת הדור הנוכחי של מכשירי ה-iPhone מגיעות שלל שמועות וספקולציות לגבי כיצד ייראו המכשירים של הדור הבא. כעת שמועות טוענות כי הדגמים החדשים יגיעו עם מודם רשת 5G וכן עם מסך בעל קצב רענון גבוה.

השמועה אודות קישוריות הרשת של אייפון 2020 טוענת כי הדגמים החדשים יגיעו עם מודם הרשת X55 של ענקית מעבדי הסלולר Qualcomm. ה-X55 הוא מודם הסלולר הראשון של חברת Qualcomm שמסוגל לתמוך בכלל המותגים שיש היום בשוק, ללא קשר אם מדובר במכשיר של Apple או במכשירי Android למינהם.

כמו כן הגיעו שלל שמועות חדשות אודות המסך של ה-iPhone 2020 כאשר השמועה החזקה ביותר טוענת כי המסך החדש יתמוך בקצב רענון מטורף של 120 הרץ. כיום מסכים בקצב רענון גבוה רק החלו לטפטף לשוק הסלולר, כאשר מכשירים שונים מציגים כבר היום קצב רענון של 90 הרץ. מסכי 120 הרץ במכשירים סלולריים קיימים באופן מועט מאוד ונכון לרגע זה Apple משתמשת בהם רק עם מכשירי ה-iPad שלה, ולכן השמועה כי אחת מחברות הסלולר הגדולות בעולם כמו Apple תשווק מכשיר דגל עם מסך בקצב של 120 הרץ היא ללא הנחת עובדה חדשה בשטח מהשוק של Apple, שגם עם הדגם הנוכחי עדיין נותרה עם מסך בקצב רענון של 60 הרץ בלבד.

כמו כן הגיעו שלל שמועות על כך שהפאנל של המסך בדגמים החדשים יהיה פאנל OLED איכותי בניגוד לפאנלים הבסיסיים שאפל משתמשת בהם עד היום.

בכל הקשור לכוח החישוב של המכשיר נמסרה שמועה שטוענת שלפחות שני דגמים של אייפון 2020 יגיעו עם מעבד A14 Bionic חדש, הבנוי בארכיטקטורה של 5 ננו-מטר.

בנוסף לכך נאמר כי אפל עובדת על מצלמת תלת מימד חדשה שתתמוך ביכולות AR שונות.

בסופו של דבר כלל הדברים שנכתבו כאן היום הם שמועות, ולכן חשוב לציין כי אין לדעת מה משמועות אלה יתברר כנכון אם בכלל.. כל שנותר לנו לעשות הוא לחכות לדגמי האייפון החדשים של שנת 2020 שעשויים להיות לאחד מדגמי האייפון החזקים ביותר שנראו אי פעם.

אודות רועי האן

רועי האן, לשעבר העורך הראשי של מחלקת החומרה ב-PCGalaxy. בעברו היה גם כתב הטכנולגיה והמשחקים של אתר ynet. רועי הוא טכנאי מחשבים, גיימר ותיק וגיק משכמו ומעלה. כיום הוא משמש כאיש מערכות מידע בחברת המשחקים הישראלית Gliding Deer.

השאר\י תגובה