bandai namco docomo

Bandai Namco נכנסת לשוק הנייד עם DOCOMO

Bandai Namco Entertainment הכריזה על שותפות בינלאומית עם DOCOMO Digital כדי להרחיב את התוכן שלה ולצמוח גם בשווקים חדשים ושונים יותר.

דרך הפלטפורמה של DOCOMO, החברה תחפש ערוצי מחירות חדשים, ובכך להתחרות על שווקי תוכן שונים. השותפות תראה יצירה של משחקים לניידים המבוססים על HTML5 ש-DOCOMO תוכל לספק לשותפות השונות שלה בשוק המובייל. גם משחקי ה-Freemium של Bandai Namco ירוויחו מכך, כש-DOCOMO Digital תעלה את ההפצה שלה במדינות שונות ותשתמש בפתרונות השיווק שלה כדי למשוך לקוחות חדשים. הירויוקי סאטו, מנכ"ל DOCOMO ציין כי: "החברה תמיד שיווקה משחקים חדשניים וזה העונג שלנו להיות חלק מהשותפות איתם כדי לשפר את חווית משחקי הטלפון והתשלומים ללקוחות". ואם כבר מדברים על יצרנית המשחקים היפנית, לפני כשבוע היא השיקה את Tekken 7 שזמין למשחק עכשיו.

אודות רפאל יקותיאל

רפאל, בן 20 מחולון, משחק בעיקר במשחקי פלטפורמר אינדי ומכות, חלק מה-PCMR, מכור לטקן, ובעד מלחמת עולם בין Intel, AMD, ו-Nvidia.

השאר\י תגובה