הסקר השבועי #22- קרב מנהלי הכדורגל!

“הסקר השבועי” חוזר! בואו, השפיעו, ותבחרו מי יהיה המנצח השבועי של PCGalaxy!

"הסקר השבועי" חוזר (שוב…) אחרי הפסקה קלה, בשל בעיות אישיות שלי. "אבל מה זה הסקר השבועי? איך מצביעים?" כל הכבוד ששאלתם, אז הנה הסבר קצר- בכל שבוע נפתח סקר חדש עם שני משחקים או נושאים דומים, ההצבעות בסקר אנונימיות לגמרי, ויפורסמו בשבוע שאחרי, עם סקר חדש לגמרי. ההצבעה נעשית בסוף הפוסט או בדף הראשי של האתר!

והשבוע, שתי סדרות משחקי מנהלי הכדורגל הגדולים ביותר- Championship Manager נגד Football Manager!

הסקר השבועי 22

אך לפני הכל, הנה תוצאות הסקר הקודם- קרב האנימה!

סקר תוצאות 22

Football Manager

football manager 15

Football Manager החל כמשחק ניהול פשוט על מערכת ה-ZX Spectrum בשנת 1982, והציג רק טקסט, חוץ מבגרסאות מסוימות של המשחק. למשחק היו שני המשכים, כאשר השלישי ריסק את החברה המפתחת משום שלא עמד בציפיות. ב-2001 קיבל המשחק חידוש עבור המחשב האישי, וב-2005 אספה Sports Interactive את הזכויות לשם המשחק, ובעזרת המפיצה SEGA הצליחו להחיות את הסדרה עם המשכים שממשיכים לצאת בכל שנה. לאחר היפרדות עם Eidos, אספה Sega את זכויות הפרסום למשחק,ב-2004 חתמו החברות על שיתוף פעולה – SI מפתחת, ו-SEGA מפיצה

football manager 15 (2)

Championship Manager

Championship Manager Logo

Championship Manager היה משחק שנוצר על ידי שני אחים, פול ואוליבר קולייר, אשר פיתחו אותו בחדר השינה שלהם באנגליה, בשנת 1992. כעבור כמה שנים הקימו השניים את חברת Sports Interactive, שכאמור מפתחת את משחקי Football Manager של היום. עד שנת 2004 החברות Sports Interactive (פיתוח) ו-Eidos (הפצה) הוציאו את משחק המנג'ר בשם Championship Manager (הגרסה האחרונה שהוציאו יחד הייתה CM 03/04 בסוף שנת 2003).בשנת 2004 הן נפרדו – SI לקחה איתה את המשחק עצמו, Eidos לקחה איתה את השם של המשחק (Championship Manager).באותה שנה SI חתמה על חוזה עם SEGA והן קנו יחד שם חדש למשחק – Football Manager, ומאז יוצאות גרסאות שלו בכל שנה – זה בעצם משחק המנג'ר המקורי והמוכר.Eidos יצרה לעצמה חברת פיתוח עצמאית חדשה והוציאה משחק חדש לגמרי, רק שהיה לו את השם המקורי – Championship Manager (שנכשל בגדול והפיתוח שלו הופסק באזור 2010).

championshipmanager2010800_01

אז מי אתם חושבים שצריך לנצח? איזה משחק הוא הטוב ביותר מבין השניים? ספרו לנו בתגובות, הצביעו והשפיעו בסקר השבועי!

סקר זה הוצע על ידי גולש האתר לירון! רוצים גם אתם לקבוע מה יהיה הסקר הבא? שלחו הצעות אל דף צור הקשר שלנו ואולי תראו את הסקר שהצעתם כאן באתר!
מוזמנים לבקר באתר FMisrael המפיץ את הגרסא הישראלית ל-Football Manager

אודות לידור כלפון

בן 20, עורך גיימינג ראשי באתר. משתדל לשחק בהכל מהכל ובעיקר בכל מה שקשור למחשב האישי ול-Nintendo. לא יכול בלי טיפת YouTube על הבוקר וחי בעולם הגיימינג והחומרה כמעט כל חיי.

2 תגובות

  1. ברור שfm

  2. עשית כאן סלט שלם. Championship Manager פותח ע"י Sports Interactive (בקיצור SI) מ92 בערך עד CM03/04, זה היה המשחק האחרון בשם הזה שפותח ע"י SI.
    אחרי CM03/04 היה פיצול בין SI לEIDOS (המפיצה). EIDOS המשיכה עם השם CM וייצרה עוד כמה משחקים כושלים עד שהפסיקה.
    SI איבדה את השם CM ובמקום זה קראה להמשך הסדרה שלה Football Manager, אבל בבסיס זהו אותו משחק.

השאר\י תגובה