The 15:17 To Paris – גיבורים אמיתיים מול המצלמה

הבמאי זוכה האוסקר קלינט איסטווד מביא לנו את סיפור הגבורה האמיתי של הרכבת לפריז עם The 15:17 To Paris

כפי שהוכיח בשנים האחרונות, הבמאי הנודע קלינט איסטווד בעל יכולת יוצאת מן הכלל להביא סיפורי גבורה אישיים למסך הגדול, בין אם זה סיפורים אמיתיים כמו של הצלף האמריקאי כריס קייל וסיפורו של הטייס צ'סלי סאלנברגר או סיפורים בידיוניים כמו ב"מיליון דולר בייבי". כעת, הוא מביא את סיפור הגבורה של שלושת האמריקאים שהצילו את הנוסעים ברכבת לפריז ב-2015 עם The 15:17 To Paris.

הטריילר הרשמי של הסרט, שתראו עוד רגע, מראה לנו שהסרט הולך לתת לנו לא רק את הסיפור המלא של מה שקרה באותו היום, אלא גם מה שקרה לשלושת הגיבורים לפני אותו יום גורלי. אבל הדבר המפתיע ביותר בסרט זה שתפקיד החיילים לא יגולם על ידי כוכבי אקשן כמו ברדלי קופר וצ'נינג טייטום, הם יגולמו על ידי הגיבורים עצמם.

כפי שאפשר לראות מהטריילר ולצפות מהבמאי, הסרט ייתן כבוד לגיבורי האירוע ויציג בצורה מציאותית ומרוממת את הפטריוטיות האמריקאית. כל הכבוד לאיסטווד שהוא מחליט לתת לגיבורים עצמם לככב מול המצלמה בסיפור הגבורה שלהם, אבל הבמאי הנודע בהחלט לוקח פה סיכון גדול עם שחקנים לא מנוסים כהפוקוס של סרט באורך מלא. בכל מקרה, כפי שנוכל לצפות מאיסטווד, The 15:17 To Paris יהיה מלא רגש וגבורה אמריקאית, כמו בכל סרטיו של הבמאי/שחקן לשעבר.

אודות קובי רוזנטל

שמי קובי רוזנטל, בן 28 מתל אביב, גיימר חובב קומיקס וסרטים כבר 20 שנה, עקבו אחריי בערוץ שלי KobiCool ביוטיוב, רק חפשו את משקפי השמש

השאר\י תגובה