ה-4400 : הסדרה חוזרת מחדש ברשת ה-CW

רשת השידור ה-CW מתחילה בעבודות על גרסה מחודשת לדרמת המדע-בדיוני המוצלחת- "ה-4400".

"ה-4400" המקורית נוצרה על ידי הצמד רנה אקהבריה וסקוט פיטרס, ושודרה במשך ארבע עונות עם 44 פרקים (לא מקרי) בין השנים 2004-2007, ברשת CBS (בין הבעלים של CW). הסדרה צברה קהל מעריצים נאמן במשך השנים, דבר שגורם לתחייה זו לא להיות מפתיעה במיוחד, בהתחשב גם באופנה החדשה שמתבטאת דרך חזרה של סדרות גדולות (לא תמיד לגדולתן), עם הופעה מחדש של קלאסיקות כמו "אזור הדמדומים", "באפי ציידת הערפדים" ועוד…

עכשיו תורה של "The 4400" להצטרף לרשימה זו. למי שזוכר, הסדרה בהתחלה שידרה חמישה פרקים ניסיוניים בקיץ 2004, אבל הצליחה אצל הקהל במהרה וקח קיבלה עוד שלוש עונות, בעלות שלושה עשר פרקים, דבר שיצר כמובן ארבעים וארבעה פרקים בכללי. כנראה CW החליטה שמספר כביכול טיפולוגי לא מתאים לסיומת הסדרה.

נראה שבגרסה החדשה לסדרה, לא תהיה השתתפות מאת אקהבריה ופיטרס (יוצרי הסדרה המוזכרים לעיל), וגם כנראה לא תשתף אף חבר מהקאסט המקורי. נראה גם שהפעם ה-CW החליטה לפנות לקהל הצעיר והמשלם יותר שלה, עכשיו כשהדמויות החדשות מתוארות כ-"צעירים בוגרים בשיא רבייתם".
טיילור אלמור וקרייג סוויני (כותב ומפיק בסדרה המקורית) כתבו את הפיילוט לחידוש, ונראה שאם הוא יצליח והחידוש יתפתח לסדרה מלאה- אלמור ישמש כבמאי, כשסוויני ישמש כהמפיק בפועל. בכך שיש לפחות איש צוות אחד שעבד גם בסדרה המקורית, אנחנו מקווים שזה יגרום לשחזור הקסם שהיה אצלנו במסכים לפני יותר מעשר שנים עם "ה-4400".

אודות גל סביטלמן

קוראים לי גל סביטלמן, בן 17, פריק של קולנוע ושל אמנות (בעיקר סוריאליזם). בשעות הפנאי משחק בפלייסטיישן, עובד בחדר בריחה, וכותב, מלחין ומנגן על הגיטרה.

השאר\י תגובה