Baby Sonic נחשף במהלך שידור מיוחד ביפן

הסרט של Sonic דוהר אלינו במהירות, ונראה שחברת SEGA מעוניינת להגביר את אפקט החמידות של סוניק ככל האפשר לפני השחרור

Baby Sonic.
ובכן, אני לא יכול להגיד שאני מופתע.
בהוליווד אוהבים לעקוב אחרי טרנדים פופולריים, ונראה שההצלחה העצומה שהייתה ל-Baby Yoda מסדרת מלחמת הכוכבים המצליחה The Mandalorian לא עברה מעל הראש של חברת Sega.
הסרט של סוניק, אשר נקרא פשוט Sonic, עבר היסטוריה מעניינת בהיותו אחת הדוגמאות המעטות (לפחות בכמה עשורים האחרונים למיטב ידיעתי) שבהם חברת ההפקה הקשיבה לקהל היעד שלה ולמעריצים.

לאחר ששוחררו הטריילרים והפוסטרים הראשונים, אנשים לא היו מרוצים (בלשון המעטה) מהעיצוב של סוניק.
האינטרנט דיבר, וב-Sega הקשיבו. פחות מחצי שנה לפני זמן היציאה המתוכנן של הסרט הם החליטו על עיצוב מחדש של סוניק, למשהו קרוב יותר לעיצוב שלו ממשחקי הוידאו.
העיצוב החדש היה הצלחה אדירה, ואפילו החברה הודיעה על עיכוב של מספר חודשים כדי לסיים את ההפקה של הסרט (הם לא נתנו סיבה אבל אני משער שזה בעקבות זמן ההפקה המתארך שדרש העיצוב המחודש), למרבית הממתינים לא היה אכפת.

ועכשיו, באחד הטריילרים האחרונים אשר שודרו בטלוויזיה ביפן, קיבלנו את Baby Sonic. הוא צעיר, הוא עם עיניים גדולות, והוא מקרין חמידות אפילו בכמה שניות.
בטריילר ששוחרר, אשר פורסם גם בטוויטר, אנו רואים אותו עם פרח כנראה עבור התנצלות על משהו:

אני אהבתי אותו, ותוהה איך הוא הולך להשתלב בסרט, שמגיע אלינו ב-12 לפברואר 2020.

אודות אלעד שרז

אלעד שרז, בן 29 מגן יבנה. חובב משחקי ווידאו, אנימה, מנגה, ותרבות חנונית בכללותה. גיימר מאז גיל 10, וגאה להגיד שסיימתי את NFSU בגיל 14 חח

כתיבת תגובה

Specify Instagram App ID and Instagram App Secret in Super Socializer > Social Login section in admin panel for Instagram Login to work

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *